minibiranne Mrv_ günaydın canım 7 aylık olduk başaldım pekmeze kahvaltı da yumurta sarısı pekmez irmik ile karıştırıp veriyorum genelde üzüm pekmezi organik babamın yapımı bir çay kaşığı ekliyorum 😋
Nohutannesi Mrv_ toprak değmemiş üzüm pekmezi önerdi. Şimdi bu ne demeyin, bende bilmiyorum🤭😂 biz de ;evde babaannemin kendi yaptığı dut pekmezi var kullanabilir miyiz dedik, kendiniz yaptıysanız olur dedi🤷♀️
Mrv_ Nohutannesi bnde ilk duydum 🤭 heh tamda budur kendi yaptığımız dut pekmezi onaylanmış oldu o zaman 👍🏼🥰
Mrv_ Minnossareannesi hahaha aynen öyle valla kendileri minik davranışlar canavar 😂😂 ben buhar için bi aparat aldım onu kullanıyorum işimi görüyor. Buharlı makine eksikliğini hissetmedim ama tabi bilmediğim içinde olabilir😂😂 kullananlar rahat olduğunu söylüyor genelde
minibiranne Mrv_ yok canım Ankara irmik kullanıyorum baya ince pişirince yumuşuyor zaten ben hiç püre vermedim en baştan Oyüzden yiyor canım sıkıntı yaşamadım
MerveToprakk Mrv_ Yeni 6 aylık olduk, pazartesi doktora gideceğiz. Vermeye başlarım büyük ihtimal, araştırdım 6.ayda veriliyormuş kahvaltıda. 🙂
Nohutannesi Mrv_ benim babaannem dutu kendi döküp yapıyor. Dışarıdan daha temiz olduğunu düşünüyorum. Doktor da kendiniz yapıyorsanız ,bir tatlı kaşığı günde verebilirsin dedi. Toprak temassız istemesini anlarım ama öyle satılan bir şey hiç duymadım ve bence kendisi yapmıyorsa bunu bilemez kişi. Eşim bile ‘gitsem sorsam adama toprağa değmemiş üzüm dimi ‘ desem adam ;‘heee evet evet ‘der sallar diyor😂😂😂
Mrv_ Nohutannesi hahahaha çok doğru söylemiş eşiniz kesin öyle olur 😂😂 öyle bir dönem ki aldığımız hiçbir şeye güvenemiyoruz 😞
Nohutannesi Mrv_ bu arada size de belki fikir olur diye söyleyeyim. Bize kahvaltida ; yumurta sarısı,lor, tam buğday ekmek içi ve pekmez dedi. Bunları ıhlamurla ıslatıp, bulamaç şeklinde yedir başlarda dedi. Belki fikir olur size de😇
sedaaff96- Mrv_ Canım ev yapımı pekmezden uzak dur onlar kaynatılarak yapıldığı için kansorejen madde üretiyor. Marketten al onlar soğuk sıkım tekniği ile yapıldığı için böyle bi durum söz konusu olmuyor. Aynı zamanda evde pekmezle pekmezi ısıtarak çocuğa hiç bir şey yapma çok çok zararlı hatta kendinize bile