Benim oğlumda da olmuştu, baya yüzünün neredeyse her yerine bulaştı başı ensesi kulakları kaşları burnu kolları kurudu kızardı hep doktora sordum geçici bir durum senin sütünün hormonlarına alışma evresi bu bazı bebeklerde olabiliyor demişti. Ben de mustelanın steletopia serisinin yüz ve vücut losyonlarını alıp düzenli kullandım . Başının konağını da bebe yağıyla banyo öncesinde masaj yaptım yumuşattım tarakla da çok hafif şekilde saçını taradım banyonda da güzelce yıkadım ve geçti. Ama düzenli yaptım tamamen gidene kadar.