Balkizim Kızlar bebek deterjanından normal deterjana geçiş yapan var mı 3 yasına kadar bebek deterjanı kullandım hep acaba kendi kullandıgımız deterjana geçiş yapsam mı artık ?
Eminos Balkizim dogdugundan beri kendi deterjanimizdan kullaniyorum cift durulama yaptirdim hep 1 yastan sonrada bizim camasirlarla birlikte yikaniyor camasirlari
Balkizim ilkgozagrimm geç kalmısım desene hep bebek deterjanı aradım durdum artık geçmeliyim normal deterjana o zaman :)
zeytinbacilar Balkizim canım bende 3 yaşına kadar bebek deterjanıyla yıkamıştım sonra artık normal deterjana geçtim bir süre sonra bizimkilerle yıkamaya başladım
Saglikci deryata green clean çok beğeniyorum. Genelde onu kullanıyoruz. Bingo oxyjen denedim şimdi o da lekeleri daha iyi çıkarıyor ama kokusunu ben pek sevmedim. Bir de Omo var evde iş kıyafetlerini ona atarım daha hijyenik olsun diye