merhaba arkadaşlar bebeğim iki aylık ve doğduğundan beri bir kez tek burun aspiratörünü kullandım onuda yarım yamalak kullandım çünkü korkarak kullandım herkes o su bebeğin beynine kaçabilir bilmem zararlı falan diyorlar bende korkuyorum ama bebeğimin burnununtemizlemnmesi gerektiğinide biliyorum bana sütünü burnuna sık dediler bilgisi olan varmı arkadaşlar lütfen 🙏🏻