bluekoala Kızlar ilk adım ayakkabısı nasıl modeller aldınız ve nereden aldınız? Resim atar mısınız? Benım oğlan 9 aylık surekli ayakta duruyor ortopedik ayakkabı şart oldu. Resimlerinizi bekliyorum 💖😌
SevgiliOglum bluekoala vicco markasını öneririrm çok pahalı şeyler almana gerek yok çocukların ayakları o kadar çabuk büyüyor ki 2 senede inanamazsın
EgeveAlyaninannesi Adidas aldim ve cok memnun kaldim simdi 1 numara buyugunu alacagim Yumusacik cok hafif ve rahat.. Resim olayini bir cozemedim aylardir atamiyorum 😏
bluekoala EgeveAlyaninannesi google img yükle yaz oraya resım yukle linki kopyala buraya yapıştır canım😌