Hanımlar biz 3 ay 7 günlük olduk bebeğim her saat başı emiyor fakat sadece 5 dakika vubyuzrn sık sık uyanıyor hem geve hem gündüz.bu sebebden uykusuda dağılmış bulunuyor.bende emzik kullanarak meme emme süresini uzatmak istiyorum yani 2 saatte bire çıkarıp daha uzum süre emebilmesi için daha yeni basladik 2 saatte olsa 5 7 dakika ancak emiyor acaba doğru mu yapıyorum yada doyuyor mu benim gibi olanlar varmı