ozgcobaan Selam hanımlar. Joie chrome bebek arabası arıyorum e bebekte indirime girdiği gibi stok bitmiş gören bilen varsa söyleyebilir mi. Kullanan var isede olumlu olumsuz yorumları merak ediyorum
Sedam ozgcobaan ben litetrax 4 modelini kullanıyorum çok da memnunum kullanışı sürüsü çok çok rahat sepeti de geniş oldukca olumsuz tek yani çift yönlü olmayışı