Benanneyimanne Bebe bıskuvısı hangı marka kullanıyorsunuz ya da evde mı yapıyorsunuz ek gıda gecıcez 2 hafta sonra arastırmaya basladım şimdiden
yunprenses Benanneyimanne kendim yapıyorum hazırların içinde ilave şeker var. Beseyici diye düşünülse de tam tersi zararı var bebeğe
Organikumos Benanneyimanne gekoo diye bir marka var bende ek gıdaya geçince onu almayı düşünüyorum internetten bir incele istersen canım
Benanneyimanne yunprenses tarıf verebılır mısınız denemek ıstıyorum bırde sert oldugunu soyluyorlar evdekılerın
rumgayy EgeveAlyaninannesi bende hünnap kullanıtorum güveniyorum cicibelerden daha iyi önceden cici bebe verirlerniş hep bebeklere
Organikumos Benanneyimanne 8+ 12+ olanları birde normal ay belirtmedikleri genel kullanıma uygun olanları bir sürü çeşidi var ayına dikkat ederek al canım alırsan 😊
bluekoala Benanneyimanne instagramdan penolepe gurmeden aldım Şekersiz ve katkısız . Herseyi ordan aldım evde ugrasamam😬
Arc1993 Hünnap kullanıyorum şeker ama diğerlerine oranla az. Bebeğiniz küçük penolope gurma diye bir sayfa var şeker ilavesiz satıyor. Gramajı az bir bakabilirsin
mom1626 Koalamm Ben bile yiyorum oyle diyim tadini :) Islatmaya gerek kalmadan catalla eziliyor, sorun olmuyor.
minikbirbal Benanneyimanne birkaç defa demedim ama çok sert oluyor evde yapılanlar açıkcası kızım da yemedi sürekli öğürdü. Hünnap kullanıyorum içeriği de güzel içime siniyor
Fatma8988 Benanneyimanne hipp kullanıyorum. Makarnavitma dan malzemeleri aldım yaptım olmadı.. o malzemelerle gece maması gibi bişeyler yapıyorum yatmadan..
Benanneyimanne Ballifindik3324 suyla degılde karısımlara katmayı dusunuyorum ben kahvaltı karısımı vs yanı