Ngngng Kızlar günaydın bebeklerinize rutin kan tahlili kaçıncı ay da yaptırdınız? Bizde kanına baktılar sadece yani kan oranına . Diğer değerlere bakılan genel tahlilden bahsediyorum
dmlklc Ngngng merhaba günaydın. 6. Ay kontrolümüze gittiğimiz de istedi doktor. Vitaminler ve kan degerlerine bakıldı.🥰
_tospikannesi Ngngng 6. Ayda bakıldı canım sonra 1 yaşında. Kan oranına saglık ocagında mı bakıldı dr kontrolunde detaylı bakıyorlar kana
Aliveannesiiii Ngngng geçen ay 6.ayımızda yaptırdık kansızlık ve biraz b12 düşüklüğü çıktı, takviyelere başladık 1.yaşında tekrarlanıcak tahliller.
Fatmacicek 4 aylıkken yaptırmıştım. Şimdide 9.ay kontrolümüzde tahlilleri yaptırıp sonucuyla gelin demişti Dr umuz
Ngngng _tospikannesi sağlık ocağında bi aletle baktılar hastaneye gerek yokmuş o alet olduğu için. Bizim 9 aylık bebek ama yapılmadı tahlil
_tospikannesi Ngngng kontrole gittiğinizde doktordan kan tahlili isteyin detaylı bakılıyor bizde b12 vitamini düşük cıkmıstı mesela sağlık ocagı sadece kana bakıyor
Ngngng _tospikannesi genel bi doktorumuz yok rutin olarak sadece sağlık ocağına gidiyoruz hastaneye pek gitmedik sorun olmadıkça bi gideyim