Esendemir Sma mamaya yeni geçtik kilo aldırımı nasıl gaz yapıyomu kullanan arkadaslar bilgi verebilirmi
Berenkooommm Esendemir biz kullanıyoruz önceden golden goat kullanıyoduk çok iyi kilo aldırıyordu ama çok pahalı sma pek aldırmıyor kilo ama gaz yapmıyor iyi yani
Durukusunannesii Esendemir bize sma kabız yaptı ama kılo alımı çok güzeldi 1 ayda 1.300 gram almstk onu kullanırken
YasemiNYagmur1 Esendemir pof şişkinlik yapmıyor besleyici bi mama. Kilo durumu normal gidiyor ne az ne çok. Ben çok memnunum hiç bi sıkıntı yaşamadı bebeğim
Nuraykacar Esendemir Bende ama kullanıyorum doğduğundan beri şuan 4 aylık hiçbir sıkıntımız olmadı kilosu önde bile gidiyor doğum kilosuna göre gazda yapmıyor tabi bebekten bebeğe değişebilir.
Berenkooommm Esendemir benimki tadını falan çok sevdi ama pahalı diye smaya geçtim içiyor ama kilo alımı azaldı
Uveecim 7ay hipp kullandık. Son zamlarla birlikte kızımda 2 günde bir kutu içmeye başlayınca sma ya geçtik. Gaz yapmadı ama hipp gibi kilo aldırmıyor sanırım. Eğer ki kilo alması gereken bir bebekse hipp deneyebilirsiniz