Anneler merhaba. Oğlum 15 aylık artık ve bizim yemeklerden yemeye başladığı için organik beslenme kısmını biraz bıraktım gibi. Özellikle sebze meyvede. Fiyatlar çok pahalı zaten. Bazen sadece ona ozel alıyordum ama artık sanki hiç almadığımı farkettim, tahıl gruBunun dışında herşey marketten😒vicdanen rahat değilim ama hepimizi organik beslemeye bütçem sıkıntı yanii.. sizde durumlar nasıl?