Kızlar iki gündür ateşi var 39 lara kadar çıkıyor. Diş çıkarma dönemnde 7 aylık ikinci dişini patlattı ama diş ateşi değil bence. Hastaneye götürdük calpol şurup ve paranox fitil verip gönderdi bizi onu kullanıyorum 2 gün oldu fitili ve şurubu verdikten sonra ateşi düşüyor ama biraz zaman geçtikten sonra tekrar çıkıyor ateşi 38 in altında ateşi yok. Bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olun napabilrim. Diş ateşi 38 in üstünde olmaz ama bizde en düşük ateş 37.6 . İlaçları verdikten sonra 36 lara düşüyor bir iki saat sonra tekrar ateşlenme oluyor. Tekrar götürecğim hastaneye