Kızlar bebegım 10 gun once 1 yaşına gırdı huyu suyu duzenı herseyı degıstı sabah 7de kalkıyo 11 de ilk uykumuzu yaparız 12/12.30 civarlarına dogru uyanır 4te de 2.nci uykumuzu yaparız aksam 9/9.30 arası uykuya dalmıs oluyo yanlız 3 gecedır bısey oldu alarm kurmus gibi saat 1e dogru uyanıyo saat 4e kadar mumkun degıl uyumuyo kalkıp oyun oynamak ya da emmek ıstıyo perısan olduk alt 2 dıs cıktı ust 2 dısı patladı bu neyın nesı nıye böyle oluyo napıcagımızı sasırdık ogleden sonra uyutmasam bu seferde aksam erken uyuyacak dayanamaz kendı yatagında da yatmıyo bızım ortamızda yatıyo onuda bu 3 gunde alıskanlık etti yatagına koyunca aglıyo ortamıza alıncada mızmızlanıyo ama oyle boyle sonunda burda uyuyo napıyım bı akıl verın 😭