Nebihe Bebegim 3 aylik sadace anne sütü alıyor ama 6 gundur kakasını yapmadı kendini sıkmıyor rahatsız da olmuyor kızlar sizce normal mi
Seyma_29_ Nebihe biz max. 15 gün bekledik anne sütü ile besleniyor. Malesef yapmadı ve dr tavsiyesi ile lavman yapmıştık.