Aselin__annesi Kızlar kızım 6 aylık su 2 haftadır kabızlık sorunu var kakasını yapıyor ama topak şekilde yapıyor ikinarak yapıyor bazen normal bazen topak yapıyor poposuna kantaron sürdüm mu normal yapıyor sonra topak yapmaya devam ediyor. Ek gıdaya geçtiğimizden beri böyle. Doktoruna soracam bugün ilaç felan verir mi diye. Sizce kabızlığa ne iyi gelir ne yapabilirim
Mircan Aselin__annesi canım bu yüzden kaç defa acillik olduk doktor şurup verdi 1 defa kullandım sonra öyle bı yöntem buldum ki çok şükür kurtuldum iki tane kuru kayısı iki tane hurma bir parça armut biraz suda hasla kyumusayinca hurmanın kabuğunu al robottan geçir yedir aynı gün ne var ne yok çıkıyor ben bakıyorum bı kaç gün kaka yapmıyor veriyorum öyle rahatlıyor ki anlatamam bebeğin 6 aylık için rahat verebilirsin şuan bebeğim 7 aylık bu yöntemi bulduğumdan beri çok şükür rahatım dene sonra bana dua edersin inşallah 🥰
Tuba Aselin__annesi Ek gıdaya geçtiğiniz için bağırsakları önce alışması gerekiyor süt haricinde gelen gıdalara. sürekli su teklif edin veya emziriyorsanız meme teklif edin. onun dışında havuç fazla vermeyin. ben rahatlatmak için bazen püresine 1-2 kaşık rezene çayı da koyuyordum☺️
F-Betul Aselin__annesi Kayısı püresi, armut, yoğurt, bal kabağı iyi gelir. Kabız yapacak muz, elma, patates, nişasta çoğu un türünü kullanmayın. Geçmiş olsun.
Asafemirim Benin oğlum da 10 aylık aynı sorun bizde bebeklikten beri var kayısı kaunatiyorum ben blendirda çekip veriyorum3 çok iyi geliyor sende dene istersen
Aselin__annesi Mircan her gün veriyor musun canım duzelene kadar her gün vereyim mi sence yoksa 2 güne bir felan mı vermeyim
Mircan Aselin__annesi yok hergün değil canım ben kabız olduğunu anladığım an veriyorum sen 3 4 günde bir ver yada kabız olduğunu anladığım zaman ver çünkü çok tuvalete çıkarıyor