busrasilra14 ilk gün uyuşturucu iğne etkisi geçince ağlamaya başladı 2 saat sürüyo iğne etkisi ağlayınca hemen ağrı kesici verdim calpol. Calpolü ilk vermemde hemen ağrısı kesilmedi 10 saat kadar hep mız mız ağlaktı bizde çarşafın arasında salladık kucakta gezdirdik. Gece uykusu iyidi ama ilk üç gün her 5 saatte bir calpol verdim sonra gerek kalmadı zaten gittikçe ağlaması ağrısı azaldı çiş yaptığında ağlıyordu ama anlıyordum çiş yaptığını altını açtığımda rahatça yapıyordu çişini ona hazırlıklı ol acıdığı için mızmızlanıyor hemen açıyordum rahatça işiyordu 5. Gün sünnetçinin bağladığı iplerden bikaçı 7. Gün ise hepsi düştü sonrasıda bikaç gün daha kantaron yağlı minik parça bez sarıyordum onuda pipi ucunun derisi sertleşince bıraktım ilk üç gün sünnetçinin verdiği merhemi her saat başı yada 2 3 saatte temiz beze sürüp pipisine sarıyordum sonra merhem bitti sünnetçi zeytin yağı yada kantoron yağı ile yap demiştim öyle yaptım