Merhaba kızlar 2 gün önce dogum yaptım bebegim kakasını yedigim için enfeksiyonu varmıs bugun eve döndük ama bebegim küvözde kaldı cok korkuyorum inşallah sorun olmadan gelir. Bende sezeryanla dogum yaptım agrılarım cok var ne zaman gecer bilmiyorum süt sagıp götürmem lazım ama damla damla cok az geliyo napıcam bilmiyorum