Benimkide boynunu çok yukarı doğru eğip yatardı şimdi bir yaşındayız daha iyi daha düzgün yatıyo ama doktor kontrolü şart canım. O normal derse sorun yok lorkma. Hatta oğlum kendini yukarı ite ite beşiğin en üst noktasına boynu eğri kafası baya yukarı bakcak şekilde yatardı üzülürdüm ama dediğim gib dr kontrolü şart