Merhabalar 6 ay 9 günlük kızım var doğduğundan beri sol gözü sürekli akıyor göz yaşı akıyor 2 3 kere farklı göz doktorlarına götürdük hepsi de göz kanalı tıkanıklığı var masaj yapacaksın dediler 1 yaşına kadar geçmezse ameliyatla kanalı açıcaz dediler ama 6 aylık oldu hala geçmedi masaj da sabah akşam sürekli düzenli hergün yapıyorum geçmiyor bi türlü bu durumu yaşayan var mı aranızda ne yapsak iyi gelir ameliyat olmasın diye uğraşıyorum