Annelerim bebeğim 6 aylık gece uykusuna gecmesi 12 i 1 2 oluyor ne yaptıysam malesef şu uyku düzenini oluşturamadım o kadar çabaladım ki 😔 Ne zaman isterse o zaman uyuyor ben ne yapsam da geç uyuduğu içinde sabah kalkıyor erkenden yarım saat sonra uykusu geliyor tekrar kalkıyor yarım saat sonra yine uyumak istiyor böyle bi döngü içindeyim sanırım en çok uyku konusunda yıprandım , yoruldum 😔😔