Merhaba kizlar bı sorum.olacakti sizlerden böyle bı durum yaşayan varmı acaba?
Ben normal doğum yaptım Eylül 5 te biraz problemli bı doğumdu dün gündüz ağda yaparken vajina girişinde beyazlık gördüm baya fazlaydı ama akşam eşimle birlikte olduk ve saniyeyle benden akıntı geldi bembeyaz daha sonrasında baktım vajinada ki beyazlık hala duruyor ben enfeksiyon olarakbsuphe ediyorum sizden böyle bişe yasayan varmı acaba veya sizce ne yapmalıyım direk doktora görünmeli miyim?