4 ay emdi zar zor şimdş sadece uyurken emiyo. Süt sağıyorum ama 2 saate bir az çıkıyor diye bazen 4 5 saati buluyor o arada mama veriyorum. Adet zamanındayım biraz geçikti ondan mı sütüm az yoksa kesiliyor mu. 60 cc çıkıyor kızlar çok saat geçerse anca 90 oluyor 😔😔😔