👋 Merhabalar hanımlar. Ramazan ayı gelmeden elimizi çabuk tutalım. Çünkü ramazan bayramından sonra derin dondurucu fiyatları yükselir diye düşünüyorum. Zaman çok çabuk geçiyor. O vakte kalmadan ihtiyacı olanlara da bilgi olsun. Kullanıpta memnun olan veya memnun olmayan varsa yazabilir mi. Eleme yaparak daha kolay seçebilirsiz umarım 🤗 şimdiden teşekkürler 💙