Merhabalar güzel anneler. 8 aylık bebem kaç gündür gündüz emmek istemiyor sadece gece ve sabah emiyo. Gündüz 3 öğün ek gıda veriyorum ama yetersiz kalıyor diye aptamil mama aldık. Biberonla içmek istemedi midesini bulandırdı bende kaşıkla verdim. Severek yedi güzelce ama yarım saat geçmeden içinde ne varsa çıkardı yavrum. Sadece 2 ölçek denedim. Sizce bi kere daha denemeli miyim yoksa başka marka mı denemeliyim. İlk doğduğu zaman sütüm yetersizdi o zaman mama meme ilerledik sonra bıraktım mamayı. Biberon da kabul etmiyor. Ne yapacağımı bilemedim.