Kızlar bebeğim altı buçuk aylık ama geceleri hala gaz sancısı oluyor bütün gece kıvranıyor ıkınıyor sabah uyanınca çıkarıyor gazını çok üzülüyorum artık bu aylarda bitmesi gerekmez miydi ? Bu aydan sonra gaz damlalarının bir faydası olur mu kullanan var mi ?🌸