Merhaba 3 aylık anneyım önceden de dusensızdı regl dönemim ama 40 I bulurdu geçerdi arkadaşlar sezaryen dan hemen sonda adet oldum bu süreçte 5 güne bi 20 güne bı olmaya devam edıyorum dr gıdıp gıtmeme konusunda kararsızım bi fikri olan var mı mesleki olarak veya deneyımleyen .yardımcı olacaklara sımdıden teşekkürler 🙏