Merfeee O kadar çok sey denedim ve deniyorum ki 1 bucuk aylığız. Lahana, zeytinyağı, lansinoh, garmastan, soğan, ayva cekirdegi, çörek otu yağı, tahin üzerinde ki yağ, kendi sütüm, tereyağ.. aklima gelmeyen de vardir. Hala gecirecek bisey bulamadim ucu açık yara çünkü. Son olarak kantaron yağı ve madecassol krem kaldi. Ağlayarak emziriyorum maalesef. Bi arkadasim bi tarif verdi bunu çok kez duydum ama bi firsat bulupta alamadim siz deneyin derim çünkü o cok kötüydü ve kremler cok etkili gercekten.
Madecassol krem bepanthen e vitamini kapsül. E vitamini deleceksiniz kapsülleri bu iki kremi de hepsini karıştırın. Her emzirme sonrasi suruceksiniz. Yikayip emzirin. Kremleri alabilirsem bende yapicam insallah.