İyi geceler anneler. Bağırsak tepkili olarak sadece süt ürünlerine alerjimiz vardı. Ama geçti çok şükür. Doktorumuz avokado alerjik meyve daha vermeyin dedi. Normalde 6 aylıktan itibaren veriliyor. 7 buçuk aylıgız. Ben vermeyi istiyorum ama doktorumun tavsiyelerine uydum şimdiye dek hep. Merak ediyorum, Bebeğine avokado alerji yapan var mı?