Zahidmom bebekler için emmek rahatlatıcıdır, bebeğiniz çok küçük dünyaya uyum sağlayamadığı için kucağınızda olmak sizi emmek ve sakinleşmek istiyor. Yenidoğanlarda doyma algısı yoktur, ne verseniz içmek ister, sütünüz varsa boş yere mama verip sütünüzün azalmasına sebep olmayın.günde 1 kere kaka 4-5 kere çiş yapıyorsa bebeğiniz doyuyordur. Bebeğinizin midesi çok küçük ve anne sütü çok çabuk sindirilir o yüzden sık sık acıkması normal bol bol emzirin, zamanla çenesi güçlendiğinde kendini daha rahat doyurabilecek, emme araları uzayacak ama şuan size yapışık yaşayacak muhtemelen