Cinyurmirayveannesi33 benim kızımda da küçücük beyaz bi nokta vardı bi süre sonra da dişi çıktı.Diğer belirtilerde tutuyor kusma hariç.Sürekli mızmız kucakta bile durmazdı hiçbirşeyden memnun olmuyordu ve geceleri yarım saatte bir bağırarak uyanıyordu.Şuan 6 dişi var hepsinde aynı belirtileri yaşadık.Çok şükür ateş yada ishal yaşamadık biz.