Bal_kizim1 Merhaba arkadaşlar sütümü fazladan olan sütümü sağıp saat 15:00 de buzdolabı kapağına koymusdum 4° 18° buzdolabım derecesi… Sagdigim sütü hafif ısıtıb vere bilrmyim bebeğe bozulmaz süt? Yeni anneyim 1 aylık kusura bakmayın pek çok şey bilmiyorum
KahramanAnne Bal_kizim1 Sıcak suyun içine biberon ile koyup verebilirsiniz. Buz dolabında 3 gün saklanabiliyor
kbrmeva Bal_kizim1 sütü isitamazsin benim.kuzenim su isitiyordu biberonu sıcak suya katıyordu öyle ilitiyordu gene bininternete bakin
Melisinannesi_ Bal_kizim1 süt dolapta 3 gün dondurucuda 3 ay saklanabilir biberona al ihtiyacın kadarını ısıt hepsini ısıtma
Bal_kizim1 Cheddar sıcak suyun içine koyarak vere bilrmyim biberonla soğuk sadece aşağıya koydum kapak olan yere
Bal_kizim1 KahramanAnne tamam canım üç kerelik var sadece iki saatde bir versem üç kerelik var bebeğe vereyimmi yoksa dokeyimmi kafam karışt..
Japonprenses Buzlukta 3 ay buz dolabında 3 gün dışarda 3 saat durabilir canım bermare usulü ısıtıp verebilirsin
Bal_kizim1 Japonprenses çok teşekkür ederim canım sıcak suyun içine biberonla ısıtıb vere bilrmyim benmari uslu bilmiyorum 🤭 kusura bakmayın
Bal_kizim1 kubusss iki göğüs en fazla 90 çıkıyor ara sıra 120 çıkıyor oda misal 90 çıkıyor iki göğüs 20 dk ara verip sağiyorum bu seferde 120 oluyor sonra buz dolabına koyuyorum gerekli olduğu kadar ısıtıp veriyorum biberonla ama gun icnde hep emziryorum
Annekeki Sadece kullanacagin kismi al okadarini isit. İcmedi diyip yarim saat sonra alip tekrar ilitma sakin.
Bal_kizim1 Annekeki canım 30 cc alıb biberona boşaltıyorum pompadann gerisi pompada buz dolabında kalıyor biberondakini ısıtıp veriyorum doğru yapıyor muyum