Alyaberenim Hayirli geceler guzel anneler benim bebeğim 9 aylik oldu 2aydir kabiz yapmadigim şey kalmadi hastaneye gittik tatli bi şurup verdi ama gecmiyor bebeğim maf oldu bilgisi olan yardimci olabilir mi lutfen
Mom088 Alyaberenim zeytinyağı içirin bir çay kaşığı . Vücut yağı ile masaj yapın . Duphalak verdiler sanırım işe yaramadıysa biogaia kullanabilirsin
Alyaberenim Mom088 cok tesekkur ederim evet onu verdiler 1 ay duzenli kullandim ayni zeytin yaği da olmadi en son yazdiginiz bir ilaç mi eczaneden mi alacam doktura mi yazdiracam acaba
Mom088 Alyaberenim eczaneden alabilirsiniz . Reçeteye gerek yok zararsız her bebeğin kullanabileceği bir damla siz isterseniz yine danışın doktorunuza
Meryemak1 Bizimde yaklaşık 2 aydır kabızlıgımıx vardı duphalac hiç nir işe yaramadı biogaia ve zeytinyağı düzeltti bizi ve gün kurusu haşlayıp pütürüyle birlikte içirdim inşallah geçer çok zor benim oğlumuz 8 gün yapmadıgı oluyordu
Alyaberenim Meryemak1 evet ya 2 aydir kabiz huysuz cok zor geciyor her gunumunz sizin yavrunuzda da allah şifa versin duzeldi mi tam olarak
Meryemak1 Alyaberenim tam olarak düzelmedi 3 günde bir yapıyor zeytinyağı düzenli her sabah veriyorum