pitircik2019 geçen ay olduk başta kızardı, sertleşti, ardından hafif morluk oldu hâlâ çok az miktarda sertlik var ve çok normal şeyler. Telaşlanmanıza gerek yok. İlk başıma geldiğinde bende çok korktum. Doktoruma yazdım iirin olması bile normalmiş (az miktarda). 😊