Hmtgce ayy k bakma 🙈 yanlış okumuşum . Doğrusunun cevabını da vereyim 2 aylık olmaya yakın bazen kendi hiç uyanmıyordu da ben uyanıyordum tesadüfen sonra saate bakıyordum emzirip emzirmedipimi düşünüyordum o uyku sersemliğiyle . Bu çocuk niye uyanmadı bukadar diyordum bazen oluyordu böyle hemen altını açıp uyandırıp emziriyordum . Öncede dediğim gibi bazen de uyumuyordu bile hiç . Şuan bile bazen geceleri şanslı günümüze denk gelirde hanfendi uyursa 😂 kendi uyanmıyor . Ben uyanırsam bakıyom 4 5 saat kadar olmuş oluyor hemen uyandırıyorum yine