İyi geceler analar
Kızım haftaya 18aylık olacak. Bugün aşıya gittik az da olsa bıngıldakta açıklık varmış tam kapanmamış. Aslında 1yaşında tahlillerde her şeyi güzel çıkmıştı. 18aydan sonra bıngıldağı kapanan var mı? Bu arada 34haftalık doğdu belki düzeltilmiş yaşı doluncaya kadar mı vakti vardır bilemedim. Doktora haftaya gidicez ama merak ettim. Baş çevreside 50cm çıktı normalmiş