omerrmoms çatalla ezin, pütür bırakın. Ben onu da yapmadım . Parmak kalınlığında dilimledim,buharlı pişiricide pişirdim,(2 parmağının arasında eziliyorsa bebeğinin de damağıyla ezebileceği yumusaklıktadır), Eline verdim döke saça döke saça yedi. Şimdi 22 aylık ve yemeğini hiç ben yedirmedim desem yeridir