Evet . Ben yaşayıp deneyimlemedim ama annem hep anlatır abilerimde aynısı olmuş . Hamile kalınca hep bebek kusardı diyor annem sütten kesilir gibi olurmuş . Son çareyi çayla bisküvitte bulmuştum dedi annem . Tabi bu dediğim 24 yıl önce falan 😂 yoksa şimdi mama verilir tabi 😂