Busra9290 Bebeğin bezi ve kilo alımı önemli bu dönemde, bebek emdikçe süt artacaktır. Mamayı sindirmek daha zor olduğu için bize ağır bir yemek sonrası uyku çökmesi gibi bebekler de daha iyi uyuyabiliyor ama bu sütün az olduğu anlamına gelmez. Ha yetmiyorsa tabii ki mama kullanılır ama önce bebeğinizi takip edin derim 🌸 anne sıcaklığı istediği ya da gazı olduğu için ağlıyor olması da muhtemel.