begumms Liv hastanelerinin hiçbirini önermiyorum 24 haftalıkken ağrı şikayetiyle gittim çocuğunu düşürüyorsun dediler bana yatış verdiler 2 saat sonra kendi şahsi doktorum gelip muayene etti hiçbir şeyin yok çıkarın kızı dedi ve çıktık oğlum şimdi 6 aylık bana para için yaşattıkları korkuyu hala unutamam