poncigimbenim ben itp hastasıyım yani trombosit düşüklüğüm var 5 yıldır tedavi görüyorum. Bebeklerde ve çocuklarda geçici olduğunu biliyorum ama tabi yine doktorun görmesinde fayda var. Kardeşimin de küçükken çok yüksekti trombositi zamanla düzeldi. Geçici bir durumdur diye düşünüyorum ❤️