Arkadaşlar merhaba bebeğim 3 hafta erken doğdu sarilik ve enfeksiyon geçirdi sarılığı tam geçmiş değil şuanda 14 günlük sütüm yetmediği için ve çok iyi ememedigi için doktor mama vermemi istedi hem emziriyorum hemde aptamil mama veriyorum ama mama verdikten sonra kusuyor. Hangi mama daha iyi. Bu sorunu daha önce yaşayan varmi lütfen yardım edin mamamızı değiştirmemiz gerek öneride bulunur musunuz..