cicekannesi22 Benim oğlum 25.5 aylık ve hala gazı var . Hafif alerjik bir çocuk hatta 10 şubatta deri testinde hepsi negatif çıktı ama kanda hafif süt alerjisi devam ediyor . Doktora göre bununla Alakası yok çünkü zaten bu gıdaları tüketmiyor . Aynı zamanda gastreonteroloji bölümünde de takipliyiz gazdan dolayı bir ara yediği şeyler o kadar azdı ki buna rağmen gazı bitmedi . 26 sında tekrar randevumuz var ben artık bağırsaklara bakılsın diyeceğim çocuğum gece su için de kalıyor , kıvranıyor resmen 😞