Aysearas33 Arkadaşlar keçi boynuzu tozu kullanalar var mı gelişime iyi olduğunu duydum boy uzatıyormuş sizce be kadar doğru
Alya26 Aysearas33 bağışıklık icin etkili olabilir özellikle keçiboynuzu özü. Ben de sizin gibi toz halını aldim pankek yapıyorum kizima iyi oluyor tat veriyor
Seraaa Aysearas33 bende çok kullanıyorum toz halini. Hergun sütle içiyor benim kızım yemek seçen biri zor yemek yediriyorum. En azından yararlı bir şey yemiş oluyor .
Sezinnur Seraaa direk süte mi karistiriyosunuz. Benim kızımda yoğurt süt asla yiyip içmez acaba alsam denesem mi diyorum. Sütün rengini kahverengi.mi yapıyor? Renginden bilir içmez yine beyaz kalırsa🙄 birde nereden almistiniz
Seraaa Sezinnur evet direk süte katıyorum. Sut kahverengi oluyor. Kakaolu süt gibi oluyor. Hatta öyle sanıyor olabilir. Benim eşim almıştı akatardan.