Minasu bize doktor mamadan sonra su ver ağzında pamukçuk olur demişti. Ben hep oğluma 20 günden sonra su verdim abartmadan birkaç çay kaşığı . Siz doktorunuza danışın o sizi yönlendirsin. Ama annem biz bebeklere doğar doğmaz emzirsek de su veriyorduk der çok olmamak kaydıyla. Ben de suya karşı olmayanlardanım.