Teomanmommy Kizlar avent emzik linki bulan varsa nolur bana atsin ultra air olandan ariyorum 6-18 hicc bir yerde bulamiyorum cildircam oglum baska emzikte almiyor
89Kbr Teomanmommy aynı dert bende de var.. philips bu sorunu nasıl çözmez anlamış değilim.. rahat 4 aydın emzik yok,bulamıyorum.
Eylul2009 Teomanmommy canım benim kızımda onu kullanıyor bugün e bebek mağazasından alışveriş yaparken sordum yaklaşık 2 aydır philips avent emziğin gelmediğini söylediler başka hiç bi yerde de bulamadım gerçekten çok saçma
Teomanmommy 89Kbr ya saka gibi trendyolda var resmen kara borsa olmus 230 lira ya bu gidisle alicam sanirim onu napayim
Teomanmommy Eylul2009 ya evet hic bi yerde yok kendi sitesinde bile yok mavi desen hic yok pembe alayim dedim oda bitmis 🤷🏼♀️
Teomanmommy Eylul2009 ya evet hic bi yerde yok kendi sitesinde bile yok mavi desen hic yok pembe alayim dedim oda bitmis 🤷🏼♀️
S_ozlem Teomanmommy yazik ya ben fransada 10 euro ya aliyorum ikili emzik resmen kazikliyolarmis tr de..
dios_gokta Teomanmommy demin bır arkadaş post acmıs açılmamış emzık satıyordu bı bak bakım bulabilirsen😘
mevsimsmom Teomanmommy yardım etmek adına birisi post açmış satıyormuş uygun fiyata kullanılmamış, bir bakın isterseniz. 2.el satış kısmında. 😇 4 adet 100 TL sanırım.
mahi_devran Teomanmommy canım baktım meraktan ama var gözüküyor biçok yerde. https://www.babybonobo.com/urun/philips-avent-scf24522-ultra-air-emzik-6-18-ay-kiz-renkli-avt7900663?gclid=Cj0KCQiA4L2BBhCvARIsAO0SBdbsGSTUu9BZPWHDK7aajtUOGFyorsWpB6i1lFCuSkoYUH5pn0IOVsUaAp3cEALw_wcB
mrstucii06 Teomanmommy trendyol dolaba girip ultra air yazdığınızda orda birisi satıyor 6 18 mavi renk 95 tl açılmamış
SevgiliOglum Ayprens bunlar arasındaki tek fark dış çeperinde olan hava giriş çıkış şekli bebeğinizin emdiği kısımda hiç bir fark yok emin olabilirsiniz