Minikmucizem_ Avuç içinde sivilce gibi sert yağ bezesi çıktı fakat kremle geçmiyo doktor tarafından sıkılması gerekıyo basına gelen varsa bılgılendırebılır mi
Ccansuu Minikmucizem_ fotoğraf atabilir misiniz benim kızımında tabanında çıktı minicikti sonra biraz büyüdü sivilce gibi ama sert banyodan sonra yumuşamıştı bende bakayım dedim kalktı ucundan yeri hafif çukur kaldı Nasır gibi sizinki de öyle bişey mi
Minikmucizem_ Ccansuu fotograf nasıl oluyo bılemıyorm ama bızımde sert genellıkle kendı kendıne gecmıyomus doktorun patlatması gerekıyo yara kremı kullanıyoruz hıc etkılemedı
Senuyka Ccansuu siğil olabilir dikkat edin uğrAçtıkça Zaman geçtikçe büyüyebiliyor inşallah değildir tabi😊
Minikmucizem_ Ccansuu bebeklerde olabılıyormus ben hemen aldırmak ıstemedım krem deneylm dedı cok mınıktı ama elınde oldugu ıcın gun ıcınde süremiyoruz uyumadan uyumaya oda pek etkılemedı sanırım gıdıcez tekrar
Ccansuu Senuyka sigil gibi değil de nasıra benziyordu ucu düştü zaten çok hafif çukur kaldı düştüğü yer
Minikmucizem_ Ccansuu evet içi beyaz yağ bezezi gibi aynı çok sert ve cok derınde doktor ılk ıyı huylu tümör dıyınce cok panıkledm ama olabılıyorms allah kotu hastalıklardan korusun bebişlermzı