Teomanmommy Annişler merhaba 8 ay 19 gunluk bi bebisim var fakat bugun aksam uzeri boynunun alti cok fena olmus isilik mi yoksa pisik mi bilemedim krem suruyorum gecmiyor yikadim yok o kadar cok ki anlatamam resim nasil koyabilirim ayrica isilikse nasil gecer
motherthea Teomanmommy bepanthol sensiderm 1 gün sabah akşam sür yarına kalmıyor isilik egzama birebir
gamzelininannesii Teomanmommy canım benim kızımda aynı oldu geçenlerde boynunun altı çok kötüydü kasintidan duramiyor du hametan krem aldım mavi olandan iki günde geçti gitti
Annesi_bebisi Teomanmommy oğlum kilolu olduğu için yazın çok Fazla yaşadık bu sorunu bize hiç bi krem fayda etmedi bebe pudrası anında geçirdi
Teomanmommy motherthea aaa deneyeyim yarin yasak masak. Cikip alayim cok tesekkur ederim insallah iyi gelir 🌺
motherthea Teomanmommy hemen geçiriyor canım o kadar para verip aldıklarım boşa gitti bunu duydum aldım hemen geçirdi ufak boy al dene yetiyor zaten
Teomanmommy gamzelininannesii o kremk cok duydum eczanede satiliyor demi bu arada tesekkur ederim bi onuda deneyeyim
motherthea Kbra41 ben mustela kullandım o kadar para verdim geçirmedi bepathol sensiderm aldım egzamasını geçirdi İsilik oldu geçirdi çok iyi krem bebekler için uygun deneyin siz bilirsiniz
gamzelininannesii Teomanmommy evet satılıyor canım bana aile hekimi yazmıştı ben oraya krem sürünce iyice kötü olur diye başta korkmustum ama iki gün sabah akşam sürmem le yok oldu resmen