Merhaba hanımlar kızım 30 aylık tam 2 buçuk yaşında ama konuşmuyor yani kelime var ama cümle yok olmaz,ver,elma,ekmek,anne,dede,baba vs kelimeleri var şarkı söyleye biliyor sayı saya biliyor ama hiç bir şekilde cümle kurmuyor çevre faktörü geç kaldı geç kaldı diyip duruyor her çocuğun gelişimi illaki farklıdır ama sanki biraz geç kalmadımı 🤦♀️ Aynı durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz. Telefon kesinlikle vermiyoruz tv yide 15 gün önce kestik asla açılmıyor. Söylediğim her kelimeyi tekrarlıyor fakat cümleleri tekrarlamıyor