Elifkizz Zeyno91 kızım 6 aylık genelde yastıksız uyuyor. Ama yastıkla uyuduğu zamanlar da yumuşak ve alçak yastık kullanıyorum. Ben yastık kullanılmamalı dye birşey duymadım hiç.
89Kbr Zeyno91 2 yaşından önce kullanmayı düşünmüyorum . sallarken ve olası hastalık durumunda geniz akıntısı sorunu hariç..
Maviyesil121212 Zeyno91 ben kullanmadım hiç , burnu tıkalı diye yastıkta yatırayım dedim atıyor yastığı kabul etmiyor 22 aylık
89Kbr Elifkizz omurga sağlığı için yastık önerilmez.. öneren doktora denk gelmedim hiç. kimi1 yaş der kimi 2sen sonra kullanın der.
Elifkizz 89Kbr Hiç duymamıştım gerçekten. Dediğim gibi yastıksız yatırıyorum, yastık kullandığım zaman ise yumuşak ve alçak yastık oluyor genelde. Bilgi için teşekkürler🙆
Cns_28 Zeyno91 uzmanlar 2 yaşına kadar yastık kullanımını önermiyolar isterseniz araştırın ya da en güzeli doktorunuza sorun
mom0989 Zeyno91 18 aylığız ve doktorumuz mümkünse kullanmayın diyor çünkü 2 yaş öncesinde yastık kullanımı tehlikeli olabilir, ayrıca omurilik ve boyun kasları gelişimini negatif etkileyeceği için de 2 yaş öncesi yastık kullanılmaması gerekiyor
Bebegimm1 Zeyno91 şöyle bir yazı okumustum yastık kullandigimiz da bebek ani bogulma yasadiginda kafasini saga sola ceviremedigi için bogulma olasiligi cok yuksekmiş omurga acisindanda onerilmiyor ben yedirdikten sonra kullaniyorum oda kusmasin gece uyurken diye yan yatiriyorum yaninda yatiyorum
VelardaEdiz Zeyno91 yastıktız uyutuyorum kendş uyumuyor zaten yastıkta döne döne tavaf yaparak yatıyor yatağında😂
Eylul06 Annem ince bir yastık yapmıs bir kaç kere koydum kayıyor ve cok çabuk uyanıyor 13 aylık olduk sevmiyor kullanmıyoruz
tekgamzelimm Zeyno91 iki yaşına kadar yastık kullanılmamalıdır diye biliyorum o yüzden yastiksiz yatırıyorum kızımı
Dmrcnn Zeyno91 kullanmamanız gerekiyor. Bir kaç doktorun canlı yayınına denk geldim omurgA sağlığı için 1yasından önce kesinlikle önerilmiyor hatta yastık kullanıldığındaki sonuçlarıda göstermişti görseydiniz kullanmazdınız. Araştrn isterseniz internette cok örneği var
Sarikuzumalp Zeyno91 19 aylık hiç kullanmadım. Doktorlar 2 yaş sonrası öneriyor. Tabi bazı durumlara istinaden sadece başı değil bebeğin omuzları da yastığa gelecek şekilde olmalı diyorlar.
Zeyno91 Sanki yastıksız uyuduğunda rahatsız olacakmış gibi hissediyorum . 2 yaşından önce önermiyorlar evet bende artık yastıksız yatırmaya başladım .