Kızlar oğlum 53 gunluk ve aşırı yer yadirgiyor. Annemlere kaynise falan gidince huysuzlanip ağlıyor emmiyor uyumuyor. Eve gelince sesi kesiliyo rahatlıyor. Evde sadece ikimiz oluyoruz akşam babası işten gelri oynar sever uyuruz. Alışkanlık mi edindi insan mı sevmiyor anlamadım sizde de varmı böyle durum acaba